Správa reklamácií, evidovanie žiadostí o odstúpenie od kúpnej zmluvy do 14 dní, chybne objednaný alebo dodaný tovar to všetko sú nočné mory každého správcu e-shopu. Všetko je potrebné evidovať, sledovať stav vybavenia, sledovať čas a mnoho iných komplikácií… Našťastie táto nočná mora končí! V ponuke jedného z našich partnerov pribudol unikátny modul, ktorý všetky spomínané (a mnohé ďalšie) funkcie pridáva do prestashopu. Doprajte svojim zákazníkom komfortné riešenie, na aké sú zvyknutí z veľkých stránok ako alza, mall a podobne.
Z pohľadu zákazníka v e-shope pribudne v jeho zákazníckom účte samostatná záložka, kde môže jednoducho vytvoriť reklamáciu, vyplniť požiadavku na vrátenie alebo výmenu tovaru, nahlásiť poškodený tovar a mnohé iné funkcionality. Po vytvorení požiadavky vidí stav svojej žiadosti po celý čas spracovania až do jej vybavenia.
V administrácii e-shopu pribudne nová sekcia, kde prehľadne vidíte, ktorý zákazník čo reklamuje, kto žiada o odstúpenie od zmluvy atď. atď.
Samozrejmosťou je aj súbor emailov ktoré sú odosielané zákazníkovi alebo obsluhe e-shopu. Žiadna žiadosť vám teda neutečie a vždy máte prehľad, či s nejakou reklamáciou nemeškáte, či ste spracovali žiadosť o výmenu tovaru a podobne.
To najlepšie nakoniec… cena tohto modulu vrátane inštalácie a nastavenia je aktuálne pre všetkých zákazníkov OberonShopu len 149,99€ s dph.
Ak máte záujem o tento dlho chýbajúci doplnok do vášho eshopu, kontaktujte ma.
Ako to funguje z pohľadu zákazníka si môžete pozrieť na eshope forcar.sk
Najnovšie komentáre