úpravy a podpora 

Potrebujete riešiť zmeny, aktualizácie doinštalovanie a nastavenie doplnkov vo Vašom eshope, prípadne podporu v Oberone?

Časté otázky 

Odpovede na najčastejšie kladené otázky 

Ceny uvedené v cenníku platia kedykoľvek?

Ceny uvedené v cenníku platia počas pracovnej doby  9:00-17:00.

V prípade potreby podpory v čase 17:00 - 20:00 sa účtuje 30% príplatok k základnej cene

V čase 20:00 - 09:00 a počas víkendov sa účtuje 100% príplatok.

Je možná podpora aj stránok a prepojenia, ktoré realizoval niekto iný?

Áno, samozrejme, rád Vám pomôžem aj so stránkami, ktoré som netvoril, prípadne neprepájal.

Aká je dodacia doba a akú mám garanciu že sa môj dotaz vyrieši čo najskôr a v bežnej pracovnej dobe?

Vašej požiadavke sa venujem v najkratšom možnom čase, niekedy však treba brať do úvahy nutnosť externej podpory od vývojárov modulov, dizajnu, prípadne pomoc z exalogicu.